wtorek, 7 czerwca 2011

skeleton key - love inks



 shorts- diy, t-shirt - h&m



* olsztyńskie dupeczki*




*mój ukochany fotograf ania be z mleczem*

Będę dzielna jak Ci bohaterowie z bajek i dam rade, wyrżne wszystkie potwory, nawet jeżeli przegram pogodzę się z tym, bo wiem że tak miało być. W najgorszym wypadku *odpukać* moje serduszko przestanie bić. Przecież wiesz, że bije tylko wtedy jak jesteś obok./
/Nadzieja matką głupich, każdą matkę trzeba kochać. Będzie dobrze, a póki co to zwracam się z prośbą o jakieś ciekawe stronki, blogi ze zdjęciami cholernie mi pusto w głowie a nie ma opierdalania, potrzebuję inspiracji.

10 komentarzy:

  1. Hah, moje foteczki. Wyglądasz rewelacyjnie na tej dziwnej łodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny outfit ! Ostatnio pokochałam trampki, więc mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej! ale tutaj piękne zdjęcia!
    w drugim się zakochałam:)* absolutnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. trzecie zdkęcie jest genialne, pomysł z łodzią też dobry :P
    jmankowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zwykłe, czarne platformy. śliczne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekne zdjęcia!!!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń