niedziela, 29 maja 2011

home is wherever I'm with you



 

shirt - sh, shorts, bag -h&m, boots-new look
Fot: Sandra Malczyk
nie lubię niedziel, rzadko Cię wtedy widuję. lubię Cie targać za włosy, szczypać, robić z Tobą rakietę, chodzić na pocztę i wysyłać buty w kopercie, płakać, przytulać, turlać się po trawie, siedzieć bokiem na ławce, patrzeć jak Twoje oczy się uśmiechają i jak śmiejesz się z moich idiotycznych reakcji, czuć Twój zapach,  lubię jak podzielasz moje głupie pomysły, jak piszesz mi dobranoc i dzień dobry. ale najbardziej w tym wszystkim lubię to, że lubisz to równie bardzo jak ja.
Muzyka:


13 komentarzy:

  1. Lovely photos! I want that camera!!

    xoxo
    http://shishiwaldorf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. heey!i'm russian girl!I love you bloogggg!)))I follow you!<3I hope that you follow me too!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko x3 ślicznotka .
    uu u u u u a te krótkie sformułowanie to do jakiegoś chłopaka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz! i dziękuję bardzo :*
    kocham te utwory co zamieściłaś

    OdpowiedzUsuń
  5. I follow you!<3I hope that you follow me too!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. love Your blog<3

    welcome: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. plaża!! <3
    też tak kiedyś miałem, że nie lubiłem dni kiedy ona miała korki lub cokolwiek bo nie mogłem się z nią zobaczyć ;)
    http://jmankowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. love your sunglasses and sandals!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz!
    ciekawy blog:)

    OdpowiedzUsuń