sobota, 2 kwietnia 2011

coma - daleka droga do domu




 + bonus: master, który nie współpracuje podczas zdjęć




Póki co mam wspaniały weekend z kochanymi ludźmi. Dziś powtórka z wczoraj, jest słońce więc istnieje możliwość powiedzenia stop mojemu lenistwu i zabrania aparatu. A tak poza tym to mam kryzys, bo po raz 8934753984 zepsułam słuchawki.

 Każdy człowiek na drodze naszego życia, ma swój wpływ na nasze losy, uczucia. Nawet jak tego  nie widzimy/odczuwamy po pewnym czasie, czasem bardzo długim, widzimy jego znaczenie.

22 komentarze:

  1. świetny blog! naprawdę mi się podoba ;) xoxo, K

    OdpowiedzUsuń
  2. buty i top są świetne. Ślicznego masz pieska (:

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, a pies po prostu uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny top! uwielbiam takie geometryczne wzory
    i jak zwykle swietne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely photos :) i have the same top! and you have such a cute dog! x

    OdpowiedzUsuń
  6. really love the look of this outfit :)


    x

    Camilla

    intothefoldfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu , jaka ty jesteś chudziutka!Ja też tak chcę! Też mam goldena retrivera. Najukochańsze psy na świecie, prawda?

    Nikt chyba nie umieszcza tak cudownych i motywujących komentarzy jak ty! Teraz zamierzam częściej zamieszczać zdjęcia na flickr'rze,więc jeżeli masz ochotę to wchodź, będzie mi baardzo miło :) I myślę ,że też powinnaś sobie założyć.

    Hugs <3

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the print of your top and your pants!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki, świetne buty i marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you! <3 Your outfit is amazing and the dog is beautiful, so cute!

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje ;) śliczne buciki, a ostatnie zdjęcie PRZEnajsłodsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny zestaw :)
    btw. słodki piesek ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję! śliiiiiiiiiiczny pies *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są cudowne . :) Masz fajny styl .
    A co do mnie - tak piszę wszystko sama. To znaczy jeżeli czytałaś coś jeszcze na moim blogu, właśnie po to go mam i wszystko na nim jest orginalnością mojej wyobraźni . Nawet nie wiesz jak się cieszę że ci się podoba :)

    p.s. masz ślicznego psa <3

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie i piękny piesio :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. buty <3 wyglądasz świetnie ;) i przesłodki psiak :)* zapraszam do mnie. dodajemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  17. lovely style, especially love your blazer.

    Helen, X
    http://areyoudressingupordressingdown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zakochałam się w twoim psie!

    OdpowiedzUsuń