piątek, 7 stycznia 2011

twoje oczy lubią mnie







wspomnienia atakują człowieka od tyłu, sentymenty od środa, sytuacje w prosto w twarz. ja też tak kiedyś życiu zrobię wiecie? poza tym to wcale nie jestem leniwa, i zmuszam siebie do wstawania z łóżka przed 10, staram się robić zdjęcia i inne duperele. dłuższy weekend póki co mija zadziwiająco dobrze, poświęciłam i poświęcę go przyjaciołom, nauka może mnie śmiało pocałować w mój wielki tyłek, o! poza tym postanawiam wkurwić moje lenistwo i zacząć pisać książkę *wyśmiewacz*, oraz zamierzam przejść na diete dukana, zbiorę kasę na wyprzedaże, będę miała średnią 4.8 na semestr i ogólnie podbije świat. noooo i bym zapomniała, mam kolejną fazę idiotycznych pomysłów, były tunele teraz kolczyk w biodrze lub w mostku. które lepsze?

13 komentarzy:

  1. nice pics!!!
    xoxo

    townofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super great photos, love it! :-D
    Oh and great blog, I hope you´ll stop by my blog sometime and maybe follow me back.

    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. eek! i absolutely ADORE the 3rd picture. fantastic!!

    xox,
    http://buttercupbuttons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Cię.
    jesteś genialna.

    włosy, styl...
    wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  5. love those pictures! so nostalgic! and the cookies look delicious!
    <3
    katerina
    fashionalgorithms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też ją kocham.

    OdpowiedzUsuń
  7. och, wszyscy Cię kochają:(
    i tak ja jestem fajniejsza XD
    :*******

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam twoje słowa, są takie prawdziwe.. śliczna jesteś : *

    OdpowiedzUsuń
  9. Na karku, tam go fajnie widać ;-) tylko byś musiała włosy zawsze wiązać :-) bardzo ładne zdjęcia.
    Co do nauki... jest tyle ciekawszych rzeczy :-D

    OdpowiedzUsuń